X Posiedzenie Zarządu Powiatu w Myszkowie
Posiedzenie Zarządu z dn. 16 lutego w znacznej części poświęcone było sprawom wydziału Edukacji, Zdrowia i Spraw Społecznych.
Pierwszy wniosek dotyczył wprowadzenia do czterech szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Myszkowskiego elektronicznego systemu rekrutacji. Wniosek rozpatrzony zostanie przez Zarząd w innym terminie.
W dalszej części posiedzenia opiniowano aneks nr 4 do arkusza organizacyjnego ZS nr 2 w Myszkowie w sprawie rozdysponowania 12 godzin języka polskiego oraz dwa pisma z zakresu kultury fizycznej. Wnioski o dofinansowanie imprez sportowych, organizowanych przez Stowarzyszenie PODLAS oraz LUKS „OLIMP” i UKS „Fair Play”, zostały negatywnie przyjęte przez Zarząd. Starostwo Powiatowe zrezygnowało także z dofinansowania Jurajskiego Pleneru Satyrycznego.
Opiniowaniu poddany został również wniosek dotyczący wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie operatów szacunkowych. Ustalono, że zamówienie ma być przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Sprawą, która również wymagała omówienia przez Zarząd, była likwidacja środka trwałego Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie. Dyrektor PZD Mariusz Sikora zwrócił się z prośbą o wyrażenie zgody na sprzedaż pojazdu Polonez Truck, rok produkcji 1997, którego koszt naprawy w znacznym stopniu przekracza samą wartość. Zarząd przychylnie ustosunkował się do wniosku Dyrektora.
Pierwszy wniosek dotyczył wprowadzenia do czterech szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Myszkowskiego elektronicznego systemu rekrutacji. Wniosek rozpatrzony zostanie przez Zarząd w innym terminie.
W dalszej części posiedzenia opiniowano aneks nr 4 do arkusza organizacyjnego ZS nr 2 w Myszkowie w sprawie rozdysponowania 12 godzin języka polskiego oraz dwa pisma z zakresu kultury fizycznej. Wnioski o dofinansowanie imprez sportowych, organizowanych przez Stowarzyszenie PODLAS oraz LUKS „OLIMP” i UKS „Fair Play”, zostały negatywnie przyjęte przez Zarząd. Starostwo Powiatowe zrezygnowało także z dofinansowania Jurajskiego Pleneru Satyrycznego.
Opiniowaniu poddany został również wniosek dotyczący wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie operatów szacunkowych. Ustalono, że zamówienie ma być przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Sprawą, która również wymagała omówienia przez Zarząd, była likwidacja środka trwałego Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie. Dyrektor PZD Mariusz Sikora zwrócił się z prośbą o wyrażenie zgody na sprzedaż pojazdu Polonez Truck, rok produkcji 1997, którego koszt naprawy w znacznym stopniu przekracza samą wartość. Zarząd przychylnie ustosunkował się do wniosku Dyrektora.
Na skróty
Zobacz najpotrzebniejsze linki
-
Otwarte konkursy ofert
-
Projekty unijne realizowane przez Powiat Myszkowski w ramach RPO WSL 2014-2020
-
Konsultacje z organizacjami pozarządowymi
-
Przydatne linki
-
Rozkład godzin pracy aptek wraz z dyżurami
-
Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
-
Dofinansowanie z budżetu państwa dla SP ZOZ
-
Aktywni w Powiecie Myszkowskim
-
Kierunki kształcenia na rok szkolny 2023-2024 w Szkołach Powiatu Myszkowskiego
-
Regionalny System Ostrzegania - Poradnik
-
Informacja dot. rozpowszechniania wizerunku
-
Jakość Powietrza / Ostrzeżenia alarmowe
-
Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych
-
Projekt unijny realizowany przez Powiat Myszkowski w ramach EFRROW: "Europa inwestująca w obszary wiejskie" 2014-2020 - scalenie gruntów