Sprawozdanie z działalności w roku ubiegłym złożyła także Ewa Będkowska -Kołacz, Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Myszkowie
Rośnie świadomość swoich praw wśród konsumentów - stwierdziła Rzecznik - bowiem w 2005 roku zanotowano o 30% więcej spraw niż w roku ubiegłym. Najwięcej spraw kierowanych do PRK tradycyjnie już, dotyczy reklamacji obuwia. Kolejno, konsumenci skarżyli się na kiepskiej jakości materiały budowlane i zakłady energetyczne. Niestety, każdego klienta w przypadku wątpliwości traktują jak potencjalnego oszusta, który dokonał malwersacji w liczniku. Z informacji E. Będkowskiej-Kołacz wynika, że nie ma już problemów z tzw. systemem argentyńskim. Świadczy to, o tym, że nie jesteśmy już tak łatwowierni i nie pozwalamy się oszukać, zwabieni łatwym i szybkim kredytem.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w roku ubiegłym udzieliła 114 porad prawnych, 28 razy występowała w obronie praw konsumenckich, w 15 przypadkach klienci zdecydowali się skierować sprawy do sądu.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w roku ubiegłym udzieliła 114 porad prawnych, 28 razy występowała w obronie praw konsumenckich, w 15 przypadkach klienci zdecydowali się skierować sprawy do sądu.
Na skróty
Zobacz najpotrzebniejsze linki
-
Otwarte konkursy ofert
-
Projekty unijne realizowane przez Powiat Myszkowski w ramach RPO WSL 2014-2020
-
Konsultacje z organizacjami pozarządowymi
-
Przydatne linki
-
Rozkład godzin pracy aptek wraz z dyżurami
-
Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
-
Dofinansowanie z budżetu państwa dla SP ZOZ
-
Aktywni w Powiecie Myszkowskim
-
Kierunki kształcenia na rok szkolny 2023-2024 w Szkołach Powiatu Myszkowskiego
-
Regionalny System Ostrzegania - Poradnik
-
Informacja dot. rozpowszechniania wizerunku
-
Jakość Powietrza / Ostrzeżenia alarmowe
-
Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych
-
Projekt unijny realizowany przez Powiat Myszkowski w ramach EFRROW: "Europa inwestująca w obszary wiejskie" 2014-2020 - scalenie gruntów